loading...

کارتن سازی آوین پک

کارتن پستی یک اصل مهم در کسب کار است برای استعلام قیمت و خرید میتوانید از وب سایت کارتن سازی آوین پک دیدن نمایید

بازدید : 20
شنبه 10 تير 1402 زمان : 20:07

کارتن پستی یک اصل مهم در فروش کالا به حساب می آید. مزیت های کارتن پستی سفارشی از جمله سوالاتی است که شاید برای بسیاری از افراد ابهام داشته باشد یا این که حتی برخی افراد در خصوص آن چیزی ندانند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک مقاله با همین عنوان تدارک ببینیم و در خصوص مزیت های کارتن پستی سفارشی و حتی نحوه سفارش و خرید آن اطلاعاتی را ارائه کنیم.

کارتن پستی؛ چاپ عمومی و سفارشی

همانطور که از نام این جعبه بسته بندی بر می‌آید، کاربرد این کارتن در موارد پستی ( ارسال و نقل و انتقال ) انواع کالاها است. بنابراین فروشگاه‌هایی که به شکل آنلاین فعالیت می‌کنند و مشتریانی در اقصی نقاط کشور دارند، این امکان برایشان فراهم است که با کمک کارتن های پستی مرسوله های خود را ارسال کنند.

کارتن های پستی دارای انواعی هستند که در یک دسته بندی به کارتن چاپ‌دار عمومی و سفارشی تقسیم بندی می‌شوند. در چاپ عمومی تمامی طراحی‌هایی که روی کارتن بسته بندی اعمال می‌گردد، جنبه عمومی داشته و برای کسب و کار خاصی نمی‌باشد. در نتیجه تمامی آنلاین شاپ‌ها بدون محدودیت خاصی می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

در چاپ اختصاصی اما وضعیت طراحی های گرافیکی به شکلی دیگر است. در این مورد تمامی طراحی های روی کارتن پستی به شکل اختصاصی و متناسب با نوع کسب و کار انجام می‌شود. در این نوع کارتن پستی مشتریان می‌توانند تمامی طراحی های مدنظرشان را در اختیار تیم طراحی و گرافیک قرار دهند و از آن‌ها بخواهند که یک سری طراحی های اختصاصی روی کارتن‌شان اعمال کنند.

کارتن های پستی سفارشی را می‌توان در انواع کارتن فلکسویی، لمینتی و دایکاتی تولید نمود و هر کدام از آن‌ها به عنوان گزینه‌هایی هستند که مشتریان در انتخاب هرکدام کاملاً مختار خواهند بود.

روی کارتن پستی سفارشی چه اطلاعاتی درج می‌شود؟

طراحی لوگو برند، نام برند، آدرس کسب و کار، آدرس وبسایت و غیره می‌تواند روی کارتن پستی سفارشی پیاده شود. در مواردی نیز مشتریان می‌خواهند که در جای مخصوصی محلی برای نگارش آدرس گیرنده و فرستنده نیز برنامه‌ریزی شود. علاوه بر آن می‌توانند محلی تدارک ببینند که نوع محصول ( مثلاً شکستنی یا غیره ) را روی آن بنویسند. حتی این امکان وجود دارد که بتوانند وزن محصول، رنگ محصول و نیز سایر اطلاعات مرتبط با محصول را نیز روی جعبه بسته بندی نگارش کنند.

به طور کلی مشتریان در کارتن های پستی سفارشی هر نوع ایده‌ای که بخواهند، می‌توانند پیاده سازند. به شرط آنکه پیش از روند خرید و در هنگام ثبت سفارش تمامی این موارد را با تیم فروش در میان بگذارند.

مزیت های کارتن پستی سفارشی

از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانیم برای کارتن های پستی سفارشی برشمریم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای ابعاد مختلف و متناسب با هر نوع کالا

خوش بختانه کارتن های پستی دارای ابعاد و سایزهای مختلف هستند. در نتیجه تولید کنندگان محصولات مختلف می‌توانند یک سایز مناسب با محصول خودشان را انتخاب کرده و از آن در جهت بسته بندی و ارسال کالاها استفاده نمایند. در نتیجه مزیتی که می‌توانیم برای کارتن های پستی سفارشی برشمریم، عدم محدودیت در انتخاب ابعاد آن‌ها و برخورداری مشتریان از گزینه های متعدد و مختلفی است که می‌توانند هر کدام از آن‌ها را بر اساس خواست و نیاز خود انتخاب کنند.

  • دارای مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و رطوبت

به دلیل این که در روند تولید کارتن پستی سفارشی، کارتن های لایه دار مقاومی استفاده می‌شود، آن‌‌ها استحکام بالایی دارند. در نتیجه تا هر میزان وزن متناسب با ابعاد خودشان را می‌توانند تحمل کنند. این امکان باعث می‌شود که در مسیر نقل و انتقال هیچ آسیبی به کالاهای درون کارتن پستی وارد نشود و آن‌ها با سلامت فیزیکی صد درصد به مقصد برسند.

  • برندینگ کسب و کار

بسیاری از مشتریان که برای سفارش کارتن پستی اقدام می‌کنند برای این که کارتن پستی برایشان خاصیت برندینگ نیز داشته باشد چاپ اختصاصی روی آن انجام می‌دهند. به این معنا که در سطح کارتن بسته بندی تمامی اطلاعات مرتبط با شرکت مبدا تولید نگارش می‌شود. به علاوه این که لوگوی آن‌ها را نیز می‌توانند روی کارتن پستی اعمال کنند.

  • هزینه مقرون به صرفه

جعبه های پستی سفارشی را از مواد اولیه کارتنی ( کارتن های لایه‌دار ) تولید می‌کنند. این متریال نسبت به سایر انواع مواد اولیه، از جمله پلاستیک و شیشه هزینه مقرون به صرفه‌‌تری دارند. در نتیجه مشتریان با هزینه های مناسبی می‌توانند به کارتن های پستی مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

  • افزایش فروش

کسانی که می‌خواهند کسب و کارشان در مدت زمان کوتاهی بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد، می‌توانند در روند عرضه محصولات‌شان برنامه‌ریزی‌های نوین داشته باشند. برای مثال تجربه نشان داده است که کسب و کارهای موفق زمانی که محصولات و کالاهایشان در بسته بندی های شکیل‌تری ارائه کردند، توانسته‌اند که مشتریان بیشتری جذب کنند. افزایش مشتری مساوی است با افزایش فروش و در نهایت افزایش سود حاصل از آن. در نتیجه تمامی این سودهای حاصل از فروش منجر به توسعه و پیشرفت کسب و کار می‌گردد.

کارتن پستی سفارشی در کجاها کاربرد دارد؟

کسب و کارهای نوپا و آنلاین که در صدد جلب نظر مشتریان خود در مراحل ابتدایی فروش‌شان می‌باشند، از جمله مواردی هستند که در آن‌ها کارتن پستی سفارشی کاربرد زیادی دارد. طبیعی است که در ابتدای روند کاری‌تان بهتر است که تمامی سفارشات مشتریان را با بالاترین امنیت و کیفیت ارسال کنید. در مراحل بعدی اعتبار کار شما باعث می‌شود که مشتریان بیشتری را جذب کنید و به کسب و کارتان رونق بخشید.

بنابراین تمامی آنلاین شاپ‌ها و شرکت های پستی و غیره می‌توانند از بهترین کارتن های پستی سفارشی استفاده کنند و با چاپ اختصاصی آن برندینگ کسب و کار خودشان را پیش ببرند.

خرید کارتن پستی سفارشی

کارتن های پستی سفارشی را باید از معتبرترین کارتن سازی های تهران و کرج خرید کنید. امکان خرید این کارتن به شکل حضوری، آنلاین و تلفنی برنامه‌ریزی شده است. بنابراین کافی است با شماره تماس یک کارخانه کارتن سازی تماس بگیرید تا بعد از اتصال با تلفن بخش فروش روند ثبت سفارش خود را پیگیری و نهایی کنید. برای رسیدن به قیمت کارتن پستی معقول لازم است از کارشناسان فروش مراحل تاثیر گذار در روند تولید کارتن را جویا باشید.

مدت زمان تحویل کارتن پستی سفارشی

به طور کلی در شرکت های کارتن سازی و جعبه سازی بعد از ثبت سفارش، کالاهای درخواستی مشتریان در صف تولید قرار می‌گیرد. در ابتدا باید متریال مورد نیاز کارتن پستی تهیه شود و در ادامه روند تولید آن آغاز خواهد شد.

طبیعی است که کارتن سازی‌ها هر سفارشی را بر حسب لیست خودشان وارد مرحله تولید می‌کنند. در نتیجه نیاز است که مشتریان در همان مرحله ثبت سفارش با تیم فروش صحبت داشته باشند و تاریخ حدودی تحویل کالاهایشان را بپرسند.

نکته‌ای که باید در خاطر داشته باشید این است که همواره کالاهای درخواستی مشتریان در کوتاه‌ترین زمان آماده خواهند شد تا رضایت مشتریان جلب گردد و بتوانند به اهداف بسته بندی خودشان برسند. بنابراین نیازی به نگرانی وجود ندارد.

توصیه می‌کنیم اگر برای دریافت کارتن های پستی خودتان عجله دارید، در همان روزی که سفارش‌تان را نهایی می‌کنید با تیم فروش صحبت کنید و از آن‌ها بخواهید که با مد نظر قرار دادن شرایط شما بتوانند نزدیک‌ترین تاریخ را به شما اعلام کنند. در نتیجه به راحتی می‌توانید با توافق‌های مشترک به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید.

خاتمه

در بخش‌های مختلف این مقاله عمده اطلاعاتی که باید درباره کارتن پستی سفارشی داشته باشید را ارائه کردیم. خوش بختانه انواع مواد اولیه مورد استفاده در شرکت های کارتن سازی به حدی از کیفیت بالا برخوردار است که می‌توان امیدوار بود به یکسری تولیدات با کیفیت و متناسب با کالاهای مشتریان دست پیدا کنیم. با این تولیدات مشتریان نیز می‌توانند با خیال راحت با شرکت های جعبه سازی مختلف همکاری‌های مشترک و بلند مدت داشته باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
مقالات چگونگی خرید انواع بسته بندی کارتنی و مقوایی چاپ دار برای بازار داخلی و صادراتی
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 487
  • کدهای اختصاصی