loading...

کارتن سازی آوین پک

تولید جعبه های کارتنی چند لایه و جعبه های مقوایی بسته بندی

بازدید : 24
شنبه 18 شهريور 1402 زمان : 19:42

جعبه شیرینی باعث می شود تا طراوت، طعم و عطر شیرینی برای مدتی حفظ شود تا مصرف کنندگان از خوردن شیرینی های تازه، لطیف و خوشمزه لذت ببرند.وقتی آنها متوجه این امر می شوند که شیرینی های شما به نسبت رقبایتان تازه تر و سالم تر می مانند، ترغیب می شوند که همیشه از برند و مصول شما مصرف کنند.

جعبه شیرینی و شیرینی لحظه ها

جعبه شیرینی جذابتراست یا شیرینی داخل آن؟ اگر دقت کرده باشید از دوران کودکی تا بزرگسالی همیشه خوراکی های شیرین طعم خاص و بسته بندی ویژه ی خودشان را داشته اند. آبنبات چوبی ها با یک روکش پلاستیکی بهمراه روبان رنگی، انواع شکلاتها با پوششی متفاوت گاهاً شخصیت کارتونی و هزاران نوع بسته بندی اعم از زرورقی، پلاستیکی، کاغذی در رنگهای مختلف و اما شیرینی های خوشمزه داخل قنادی ها و شیرینی پزی ها که در قدیم داخل ساک هایی از جنس کرافت ریخته و وزن می شد، بعد از این نوع بسته بندی جعبه های شیرینی بر حسب وزنی مشخص وارد بازار شدند هروقت یک جعبه ی رنگی شیرینی دست پدر خانواده یا مهمان خانه یا هرکسی میبینیم گواه لحظه های خوب شیرین است

کارتن بسته بندی شیرینی

در میان صحبت هایم ساکهای مقوایی نسبتاً ضخیم را مثال زدم که شیرینیها وقتی داخل آنها قرار میگرفتند به دلیل بی نظمی ظاهر زیبا خود را که قناد برای آن زحمت کشیده بود تقریباً از دست میداد و در مورد بسته بندی شیرینی خشک هم اکثراً انتهای ساک پر از خرده شیرینی می شد در نتیجه بسته بندی این نوع خوراکی دلپذیر تغییر کرد، تولید کنندگان جعبه تصمیم گرفتند از جعبه های دو تکه زیره رویه استفاده کنند که شیرینی بر حسب وزن درخواستی خریدار داخل آن چیده میشد.

جعبه شیرینی و شیرینی پزی صنعتی، قنادی، خانگی

شیرینی ها به صورت کارخانه ای، قنادی و خانگی تولید می شوند که هرکدام بسته بندی خاص خودش را دارد. بسته به نوع نیاز و درخواستشان کارتن های اماده با چاپ یک رنگ و دورنگ یا جعبه هایی با طرح و چاپ اختصاصی تولید میشود. شیرینی پزی های صنعتی یا کارخانجات اکثراً از کارتن های آماده ای استفاده می کنند که چاپ آنها یک رنگ یا چاپی با پالت رنگی سازمانی خودشان و نام برند بر روی جعبه باشد.

قنادی ها نام برندشان برایشان حائزاهمیت است و برای اینکه در سطح شهر شناخته شوند جعبه های آماده ای را سفارش می دهند که نام و لوگوی خودشان بر روی آنها طراحی و چاپ شده باشد و امروزه از آنجایی که شیرین خانگی ها درصنعت شیرینی پزی حرفی برای گفتن دارند نیازهای بسته بندی آنها را نباید نادیده گرفت.

بسته بندی شیرینی خانگی ها بسیار فانتزی و شخصی سازی شده است، بیشتر به صورت جعبه های آماده می باشد که المان های تزیینی مانند روبان، یک لیبل، نخ کنفی و غیره برروی آن قرار دارد.

جعبه بسته بندی شیرینی

می توان گفت جعبه های شیرینی به همان اندازه دقت و تنوع در طرح و رنگ چاپی که در تولید هاردباکس یا جعبه سخت رعایت می شود، نیاز دارند و مانند جعبه تلسکوپی هاردباکس از دو جز جدا ساخته می شوند و به دلیل حضور شیرینی های خوشمزه درون جعبه همان حس خوب هدیه گرفتن را به انسان میدهد.

جنس جعبه های شیرینی باید به گونه ای باشد که شیرینی تریا خشک، انواع کیک ها، سوهان، مسقطی و غیره درون آن تازه و سالم بمانند هم چنین شیرینی به خود بو نگیرد، با توجه به جمله ی آخر به این نکته فکر میکنید که جعبه های شیرینی می توانند جنس مقوایی متفاوت برای جلوگیری از بو گرفتن، داشته باشند؟

در جواب سوال پیش آمده باید گفت: بله، جنس آنها بهداشتی و مخصوص تولید جعبه شیرینی ست که در ادامه با ترسیم یک جدول انوع جنس آنها را گفته ایم و همچنین مانع نفوذ بوی نامطبوع به داخل جعبه شیرینی میشوند، آیا جعبه های شیرینی منقسم هم دارند؟ بله، منقسم می تواند به صورت سینی کیک یا به صورت سلولی و یا ریلی در جعبه قرار گیرد، وجود تقسیم کننده باعث چیدمانی منظم می شود.

انتخاب یک بسته بندی مناسب برای انواع شیرینی

در انتخاب یک جعبه شیرینی مناسب همیشه برای تولید کننده شیرینی صرفه جویی در هزینه و زمان، کیفیت بالا و بهداشت مهم می باشد، می تواند با انتخاب جعبه های آماده که یک تصویر یا طرح چاپی ساده با متریال بهداشتی دارند، به این امردر بسته بندی دست یابد.

تولید و چاپ جعبه شیرینی در بحث فروشگاه های انلاین شیرینی پزی بسیار پراهمیت می باشد زیرا قبل از اینکه مشتری ظاهرشیرینی سفارشی خود را مشاهده کند ابتدا جعبه ی محصول شما را میبیند و لمس می کند پس باید در انتخاب یک بسته بندی عالی حساس باشید، اگر میخواهید به نسبت رقبایتان پیشرفت خوبی داشته باشید تغییر در نوع بسته بندی محصولاتتان اولین گام به سمت پیروزی ست.

در یک قنادی برای بسته بندی شیرینی و ارائه آن به مشتری، یک جعبه شیرینی که نام قنادی و برند برروی آن چاپ شده باشد علاوه بر این که از محصول داخل آن نگهداری میکند کار تبلیغات قنادی را هم انجام می دهد.

اینگونه که مشتری به داخل شیرینی پزی آمده یک کیک سفارش داده برای بسته بندی به یک سینی متالایز شده بعنوان یک نگهدارنده، مقوایی از جنس مقاوم و بهداشتی برای جعبه شدن و طرح چاپی شامل نام قنادی، لوگو، ادرس، شماره تلفن و در صورت تمایل تصویر مربوط به شیرینی ها نیاز دارید پس از بسته بندی و تحویل به مشتری خیالتان راحت است که جعبه شیرینی استحکام کافی در حفظ و نگهداری شیرینی شما را دارد.

جعبه شیرینی فانتزی

مشتری کیک را به خانه برده و مهمانها بعد از خوردن کیک از طعم آن تعریف کرده و جویای نام و آدرس می شوند اگر خریدار، مشتری ثابت شما نباشد به راحتی از اطلاعات روی جعبه، قنادی مربوط را به آنها معرفی میکند این امر یک نوع تبلیغ با استفاده از یک طعم خوب، بسته بندی مناسب و طرح چاپی با اطلاعاتی کامل و اختصاصی ست.

شیرینی پزی های خانگی امروزه در بین مردم جای خود را پیدا کرده اند اما دیده شدن و برندینگ مهم ترین نکته ی دست یافتنی برای این نوع شغل می باشد، هرکدام از آنها روشهای پخت شیرینی خود را دارند اگر خریدار این سبک شیرینی ها باشید حتما متوجه شده اید که حساسیت و ظرافت های خاص خود را هنگام بسته بندی رعایت می کنند.

اگر یک نوپا در این عرصه باشید بعد از پخت شیرینی و استفاده از مواد اولیه خوب و رعایت بهداشت دلتان می خواهد یک بسته بندی ویژه و مرغوب برای شیرینی خانگی خود فراهم کنید تا هنگام ورود به جامعه و دنیای برندینگ مورد توجه قرار بگیرید، برای شروع جعبه های آماده با یک لیبل کوچک اختصاصی برندتان همراه با یک المان زیبایی (نخ کنفی پرکاربردترین) کمک زیادی به شما خواهد کرد.

فرض کنید در یک اداره یا مکان عمومی تر مانند سالن زیبایی، از شیرینی شما برای پذیرایی استفاده می کنند افراد بعد از چشیدن مزه بی نظیر آن به دنبال جعبه و نام برند می گردند اگر با محیط و افراد مشغول به کار در آنجا راحت باشند سوال خود را مطرح کرده و به پاسخ می رسند در غیر این صورت احتمال این را بدهید جعبه شما برروی یک میز قرار دارد و لیبل آن اطلاعات و برند شما را به رخ می کشد، در این لحظه بدون حضور شما و با استفاده از یک بسته بندی خوب به صورت خودکار تبلیغات برند شما انجام شده و به مشتری هایتان اضافه شده است.

پاکت شیرینی

ساختار جعبه شیرینی

جنس و ابعاد درب (رویه) و کفی (زیره) بنابر وزن استفاده شده تغییر می کند، جعبه شیرینی های آماده در سه مدل نیم کیلویی، یک کیلویی، دو کیلویی تولید میشوند.

درب جعبه شیرنی

وزن

جنس

ابعاد

نیم کیلویی

مقوا ایندربرد

5*14.5*19.5

یک کیلویی

مقوا ایندربرد

5*19*24

دوکیلویی

مقوا ایندربرد

5*26*40

به دلیل رعایت بهداشت، جلوگیری از ورود گرد و خاک و آلودگی، مقاومت کافی و پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت جنس کفی این جعبه ها متفاوت می باشد.

کفی جعبه شیرینی

وزن

جنس

سایز

نیم کیلویی

دورورصدفی

صدفی opp

سوپرصدفی

متالایز خط صدفی

دورو متالایزامباس

دورو متالایز

متالایز صدفی

دورو متالایز خطی

7*14.5*19

یک کیلویی

دورو صدفی

دو رو متالایز

دورو متالایز خطی

دورو متالایزامباس

متالایز صدفی

متالایزخطی‌صدفی

سوپر صدفی

صدفی opp

7*9*24

دوکیلویی

دورورصدفی

صدفی opp

سوپرصدفی

متالایز خط صدفی

دورو متالایزامباس

دورو متالایز

متالایز صدفی

دورو متالایز خطی

7*26*40

چاپ بر روی این نوع جعبه ها به صورت اُفست لمینت شده و وخدمات پس از چاپ شامل روکش سلفون، طلاکوب، برجسته کردن، یووی و ورنی کردن می باشد. همانطور که می بینید زیره های جعبه شیرینی باهم متفاوت است که این امر سبب تغییر در قیمت آنها نیز میگردد مرغوب ترین نوع آنها گلاسه صدفی می باشد که نسب به دورو متالایز گرانتر است.

خاتمه

ارتباط بین شیرینی و جعبه آن مانند یک شیرینی خامه ای و کرم داخل آن است همانطور که برای شیرینی پز مهم است مواد و شکل شیرینی را جوری بپزد تا هنگام اضافه کردن خامه به درون آن به مشکلی برنخورد برای تولید کننده جعبه هم حفاظت از شیرینی و محصول از لحاظ بهداشتی، حمل و نقل و ظاهر قابل توجه می باشد. صنعت کارتن سازی و جعبه سازی همیشه سعی بر آن داشته تا بسته بندی های مرغوب و مناسب عرضه کند که در موارد مصرف صنایع غذایی بهداشت مواد استفاده شده را نیز لحاظ می کند.

سوالات متداول

چگونه می توانم جعبه شیرینی ارزان خریداری کنم؟

شما می توانید کارتن اماده با چاپ یک رنگ سفارش دهد.

آیا مقوای کفی جعبه بهداشتی میباشد؟

بله همه ی آنها بهداشتی و دارای مهر سلامت می باشند.

آیا جعبه شیرینی طلقی هم وجود دارد؟

بله تفاوت آنها در این می باشد که درب آن حالت پنجره ای - طلقی دارد که برای محصول شما مانند یک ویترین عمل می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
مقالات چگونگی خرید انواع بسته بندی کارتنی و مقوایی چاپ دار برای بازار داخلی و صادراتی
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 468
  • کدهای اختصاصی